Gdzie opublikować swój pierwszy film promocyjny?

Produkcja filmów promocyjnych składa się z wielu etapów. Nic w tym dziwnego – aby powstał dobry film promocyjny, trzeba wziąć wiele kwestii pod uwagę. W tym artykule spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, gdzie powinieneś opublikować swój pierwszy film promocyjny.

Miejsce publikacji każdego filmu promocyjnego – nie tylko tego pierwszego, ale i każdego innego – jest ważne ze względu na to, że od razu określa kilka rzeczy. Dzięki temu produkcja filmów promocyjnych jest łatwiejsza; jeśli tylko poprawnie zidentyfikujemy docelowe miejsce publikacji spotu, nie musimy zastanawiać się nad szeregiem szczegółów.
https://krakrafilms.com/


Pierwszym z nich jest format filmu. Zależnie od tego, czy film promocyjny ma być opublikowany w serwisie Youtube, na stronie interrnetowej firmy czy w mediach społecznościowych, będzie on nieco inny. Pozwala to też dobrać odpowiedni budżet na realizację i promocję naszego filmu promocyjnego. Tak, dobrze przeczytałeś – promocję! Niestety, aby zapewnić dotarcie filmu do możliwie szerokiego grona odbiorców z grupy docelowej, trzeba zawczasu odłożyć sobie pewną sumę na jego promocję! Jak widać, produkcja filmów promocyjnych czasem sprowadza się do podejmowania z pozoru absurdalnych działań…

Wracając jednak do rzeczy – a więc pytania, gdzie opublikować swój pierwszy film promocyjny. Możliwości, jak wskazałam w poprzednim akapicie, mamy wiele. Którą z nich wybrać?

Po pierwsze, dostosujmy miejsce publikacji do grona odbiorców, do których chcemy trafić. Od razu ustalmy czas trwania naszego filmu promocyjnego. Powinien on być raczej krótki, co nie może jednak negatywnie wpływać na jego wartość artystyczną. Pamiętajmy, że reklama nie może nudzić, ale musi również mieć sens i przekazywać wszystkie niezbędne informacje.

Jeśli nasz film promocyjny ma trwać poniżej pięciu minut, powinniśmy opublikować go w mediach społecznościowych. Jeśli ma trwać od pięciu do dziesięciu minut, polecam serwis Youtube. Film promocyjny, który trwa dłużej niż dziesięć minut, powinien bezwględnie zostać umieszczony na stronie internetowej Twojej firmy. Może powinieneś go także podzielić na kilka części? Pamiętaj, że produkcja filmów promocyjnych to sztuka tworzenia krótkich form!

To wszystko na dziś.